گل‌های آشتی‌کنان

گل‌های آشتی‌کنان

شاید گاهی وقتا ناخواسته باعث دلخوری یکی از عزیزانمون بشیم و کسی و که دوست داریم آزرده‌ کنیم و به فکر عذرخواهی باشیم. گاهی وقتا هم فکر می‌کنیم که عذرخواهی به‌تنهایی کافی نیست و به فکر راه دیگه ای مثه خرید گل می‌افتیم که خیلی هم نتیجه‌بخشه.

اما اینکه کدوم گل و چه رنگی از اونو انتخاب کنیم، کمی ذهن ما رو به هم می‌ریزه. ولی نگران نباشید چون تو ادامه این مقاله (ویدئو) می‌خوایم به شما کمک کنیم که کدام نوع و رنگ از گلا را تهیه کنید تا دل فرد مقابل را سریع‌تر به‌دست بیارید و باهاش آشتی کنید.

اول بیایید بررسی کنیم که چرا گلا نقش مهمی تو آشتی کنون دارن و چطوری باعثه آشتی‌کنون میون افراد میشن؟

باید بگیم که دلیل گل دادن تو آشتی کنون، اینه که گلا ابزاری قدرتمند برای بیان احساسات هستن و با هدیه دادن گل به هر شخصی می‌تونید احساسات درونی خودتونو منتقل کنید. مثلا هنگام گل دادن، حس تاسف و ناراحتی که به دیگران منتقل می‌کنید و پشیمانی خودتونو ابراز می‌کنید.

حالا که دلیل خرید گل آشتی‌کنون و فهمیدیم، نوبت به معرفی بهترین گلای آشتی‌کنون میرسه. اگر دوست دارید که با این گلا آشنا شید این ویدئو را لایک کنید و تو ادامه همراه من باشید. چون به شما کمک می‌کنیم تا اگر قصد خرید گل آشتی کنون دارید، گل مناسبی و تهیه کنید و دلش و به دست بیارید.

قبل از معرفی گلا باید بگیم همان‌طور که میدونیم انواع گلا رنگای مختلفی دارن و هرکدوم از اونا بیانگر مضمون خاصیه. پس تو خرید گل دقت کنید که برای چه کسی گل می‌خرید و روحیه ش چطوریه. بعد اون می‌تونید یک یا چندتا گل از گلای معرفی شده تو این ویدئو را تهیه کنید و براش ببرید.

گل رز 

اولین گلی که موقع آشتی کنون به ذهن میرسه، گل رزه. رز یکی از زیباترین گلای موجود تو جهانه و خرید اون تو هر مراسم و مناسبتی نشون از عشق و محبت برای شخص مقابله. اگه شما هم تصمیم به خرید این گل دارید پیشنهاد می‌کنیم که متناسب با شخصی که قراره واسش گل بخرید، رنگش و انتخاب کنید.

به‌طور مثال رز قرمز که میون تمامی رنگای اون معروف و پرطرفداره، نشون از عشق و دوست‌داشتنه و مناسب بهترین و عزیزترین افراد زندگی ماست.

رز صورتی که اکثر افراد فکر می‌کنن واسه خانما مناسبه نمادی از معصومیت و پاکیه و اگه شخص نزد شما، شخصیت معصوم و روحی پاک داره می‌تونید اونو تهیه کنید و فرقی ندارد که آقا باشه یا خانم.

رز زرد که از قدیم میگن نشونه نفرت و دوری بوده، هیچ ریشه و اساسی برای این قضیه وجود نداره و برعکس اون اثبات شده که نشان دوستی و شروع دوباره ست.

رز سفید نمادی از لطافت، بی‌گناهی و احترامه و هدیه به دیگران نشون میده که شما به فرد مقابل احترام و ارزش خاصی میدید.

گل بعدی گل سنبل آبیه. این گل و تو ایران تقریباً همه مردم میشناسن و تو سفره هفت‌سین جایگاه ویژه‌ای داره. چون این گل نماد صلحه و وقتی اونو به کسی هدیه میدید، به او نشان میدید که قصد صلح و آشتی با اونو دارید.

گل ارکیده

گل ارکیده گل بعدی واسه آشتی‌کنانه. ارکیده گلی بسیار زیبا، مقاوم و گران‌قیمته و نشون از صداقت، خلوص‌نیت و پاکیه. میتونید هر رنگی که دوست داشتید و تهیه کنید و به فرد مقابل نشون بدید که قصد شما از مشاجره یا بحثی که باهم داشتید، آزردن او نبوده.

گل لاله سفید

گل مناسب دیگه ای واسه آشتی‌کنان، لاله‌های سفید هستن. لاله نشون از بهار و طراوت و تازگی داره و رنگ سفید اون مفهوم عذرخواهی، صلح و دوستی را بیان میکنه. دسته گلی از لاله‌های سفید زیبایی بی‌نظیری داره و دیدن اون هر فردی و خوشحال کرده و شانس بخشش شما رو بیش‌تر میکنه.

گل میخک

گل میخک گزینه دیگه ای واسه عذرخواهی بوده و پیام اون دوستیه. واسه اینکه به فردی که از شما آزرده خاطر ست، بیان کنید که قصد دوستی با اونو دارید گل میخک واسش ببرید. گل میخک نشون میده که قصد همراهی باقی مسیر را باهاش دارید و تمایل دارید که دوستی پایداری داشته باشید.

یادداشت همراه گل عذر خواهی

و درنهایت می تونید یه یادداشت در کنار این گلا واسه شخص قرار بدید و محبت و دوستی خودتونو بیان کنید. اگرم دوست دارید با انواع گلای دیگه و استفاده اونا تو مناسبتای خاص آشنا شید، کانال مارو سابسکرایب کرده و زنگوله را فعال کنید تا هر زمان که با ویدئویی از پیام گلای زیبا خدمت شما آمدیم، شما را مطلع کنیم.

ممنونم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. ویدئوی این نوشته را ببینید: 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)