
طراحی UI/UX: مقدمهای بر فرآیندهای طراحی دیجیتال
طراحان تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) برای ایجاد محصولات دیجیتالی کار میکنند که استفاده از آنها از نظر بصری آسان و جذاب باشد. طراحان...

طراحان تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) برای ایجاد محصولات دیجیتالی کار میکنند که استفاده از آنها از نظر بصری آسان و جذاب باشد. طراحان...
پشتیبانی مشتری به مجموع خدماتی گفته میشود که یک شرکت قبل، حین و بعد از خرید یا استفاده از محصولات و خدمات خود به مشتریان ارائه میدهد. پشتیبانی مشتری یک عامل حیاتی برای اطمینان از رضایت خریداران است و کمک میکند تا یک شرکت بتواند مشتریان خود را نگه دارد.
لایو ای کامرس بدون شک یکی از مهمترین تحولات در صنعت خردهفروشی آنلاین است. این مدل فروش به برندها و کسبوکارها این امکان را میدهد که تجربه خرید آنلاین را به سطحی جدید برسانند و از طریق پخش زنده و تعامل مستقیم با مشتریان، نرخ تبدیل و فروش را افزایش دهند.
پیشبینی آینده دیجیتال مارکتینگ نشان میدهد که این حوزه به سمت شخصیسازی و استفاده از دادههای کلان برای تحلیل رفتار مشتریان پیش خواهد رفت.
هویت بصری برند، تمام عناصر تصویری و گرافیکی است که مشتریان و مخاطبین به عنوان ناظر بیرونی یک برند را مشاهده می کنند.
اگر بخواهید به صورت عملگرایانه و واقع بینانه فروش اینترنتی محصولات خود را در بازار ایران ایجاد و یا گسترش دهید، روش های زیر را باید بررسی کنید:
در عصر دیجیتال امروز، رابط کاربری (UI) نقشی حیاتی در شکل دهی به موفقیت کسب و کارها در در بستر اینترنت دارد.
تصویر تمبر بالا آشناست؟ مردانی در حال جستجوی طلا در بین سنگریزه های رودخانه؟
از آنجایی که رسانههای اجتماعی به صورت روزانه ،به یکی از اصلیترین راههای ارتباط مردم در دنیای مدرن تبدیل شدهاند، قوانین اجتماعی معمولی نیز راه خود را به محیطهای دیجیتال پیدا کردهاند.
امروزه تجارت الکترونیک در مدل های مختلفی پیاده سازی شده است. مدل ساده و اولیه آن همان تامین کالا توسط صاحب فروشگاه، عرضه در سایت خود و فروش و ارسال ان است. آمازون در امریکا یا دیجی کالا در ایران هم به همین روش کار خود را شروع کردند.