قوانین و مقررات
لطفا جهت استفاده بهتر از خدمات سامانه اینترنتی توتو، متن زیر را به دقت مطالعه بفرمایید. استفاده از خدمات و سرویس این سامانه توسط شما، به این معنی است که شرایط و قوانین توتو را پذیرفته و به آن آگاه هستید. کلیه اصول و رویههای «فروشگاه توتو» منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کاربر نیز متعاقبا موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه بهروز رسانی احتمالی قوانین، در همین بخش اطلاعرسانی خواهد شد. همچنین استفاده از خدمات این سامانه توسط کاربر، حاکی از به پذیرش آخرین نسخه قوانین موجود در سایت توتو است.
ثبت و پردازش سفارش
توتو هر روز و هر ساعت سفارش می پذیرد. ارسال سفارشات براساس برنامه زماندی هر محصول توسط خریدار قابل انتخاب است.
حوزه ارسال محصولات میوه و تره بار فعلا شهر تهران می باشد.
توزیع سفارشات (حمل و تحویل)
سفارشات طبق برنامه و ساعت اعلام شده مشتری پس از ثبت نهایی سفارش (پرداخت اینترنتی مبلغ صبد خرید) برای مشتریان ارسال خواهند شد.
حداقل سبد خرید
حداقل مبلغ سبد خرید برای نهایی کردن سفارش 100 هزار تومان است.
هزینه ارسال سفارش
هزینه ارسال برای سفارشات کمتر از 500 هزار تومان مبلغ 30 هزار تومان میباشد که هنگام نهایی کردن سفارش به همراه مجموع مبلغ سبد خرید توسط مشتری رویت و پرداخت میشود.
روش پرداخت
در حال حاضر فقط امکان پرداخت آنلاین وجود دارد.
شرایط مرجوع کردن کالا
اشکال و یا ایراد کالا و یا آسیبهای ناشی از حمل باید حداکثر تا دو ساعت، پس از تحویل سفارش، به واحد پشتیبانی توتو اطلاع داده شود. کارشناسان توتو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا وجه به مشتری عودت داده خواهد شد.
روش برگرداندن هزینه لغو سفارش
در صورتیکه سفارش 24 ساعت قبل از ارسال، لغو شود، هزینه سفارش به همان شماره حسابی که واریز شده است، مرجوع می شود. در صورت مرجوع کردن کالا هزینه ارسال کسر می شود و در صورت ارسال رایگان، هزینه ارسال محاسبه و کسر می شود.