گل ارکیده، انتخاب پولدارها و مشکل پسندها

گل ارکیده، انتخاب پولدارها و مشکل پسندها

این گل زیبا تمامی رنگ های رنگین‌کمان را داره و کلکسیون‌های متفاوتی از آنها توی نقاط مختلف دنیا به فروش می‌رسد. ارکیده از زمان قدیم بخاطر خاصیت درمانی، ضدبیماری و حافظ سلامتی که دارد، یک گل گرانبها و پرتقاضا هست.

ارکیده یک گل لاکچری حساب می شود که بیش از 2500 گونه از آن به ثبت رسیده و از متنوع‌ترین گل های جهان به شمار می‌ آید. اما چیزی که ارکیده را  خاص و به‌عنوان گل ثروتمندان معروفش کرده است، خاصیت و معانی و مفهومی هست که این گل به اطرافیان انتقال می‌دهد. در این  نوشته با رنگ های مختلف اون همراه با مفاهیمی که دارد ‌را براتون معرفی کنیم تا موقع هدیه ‌دادن گل ارکیده، آگاهانه با رنگ مناسب هدیه بدهید.

ارکیده سفید

ارکیده سفید را هرزمان و برای هرکسی که بخواهید میتوانید هدیه دهید. ارکیده سفید مفهومی از معصومیت، خلوص و امید دارد و در زمان ویکتوریا در انگلستان نماد رفاه بوده و نمادی از شأن و منزلت دارد. رنگ سفید این گل به ‌قدری خاص و زیباست که همیشه مورد تمجید بوده و زیبایی آن خیره‌کننده است.

ارکیده قرمز

قرمز که نماد عشق و دوست داشتنه وارکیده قرمزرا هم شامل می‌شود. اگه می‌خواهید عشق و علاقه خودتونو به کسی ابراز کنید و دوست دارید که گل خاصی ‌را برایش هدیه بدهید ارکیده قرمز بسیار مناسبه و می‌تونه جایگزین خوبی برای رز قرمز باشه.

ارکیده صورتی

درفرهنگ ها و سنت‌های جوامع مختلف، ارکیده صورتی‌ را نماد زناشویی می‌دانند و در چهاردهمین و بیست ‌وهشمین سالگرد ازدواج از این گل استفاده می‌کنند، دلیل مشخصی‌ هم ندارد. از طرفی این گل نمادی از دوستی و آرزوی سلامتی هست و بنظر می آید برای تبریک سال نو می‌تونه انتخاب خوبی باشد.

ارکیده زرد

رنگ زرد این گل لاکچری، نمادی از نشاط و شروعی تازه هست و برای روزهای آخر سال می‌تونه بهترین هدیه باشد، چراکه به فرد مقابل می‌گوئید دوست دارید که شروع تازه‌ای داشته باشه و بانشاط و شادی وارد سال جدید بشود. همچنین برای هدیه دادن به زوج های جوان که تازه راهی خونه شون شده اند یا کسی به هر دلیلی قرار است شروع تازه‌ای داشته باشد، بهترین انتخاب است.

ارکیده بنفش

اگر هم دوس دارید از کسی تحسین و قدردانی کنید، ارکیده بنفش که نمادی از مقام و شخصیت هستش رو انتخاب کنید و بخاطر وجود و کارهایی که براتون انجام داده ازش تقدیر و تشکر کنید.

ارکیده نارنجی

رنگ نارنجی ارکیده نشان از غرور، جسارت و قدرت هست و اگه کسی کار غرورآفرینی انجام داده و توی هر زمینه‌ای مثل هنر، ورزش، کار و هر جای دیگه‌ای افتخاری کسب کرده است ارکیده نارنجی ببرید و به او بابت قدرت و جسارتی که داشته تبریک گفته و قدردانی کنید.

ارکیده آبی

این رنگ از ارکیده،  کمیاب هست و گل خاصی محسوب می شود. برای افراد خاص و بی‌همتا خرید گل لوکس ارکیده آبی ‌را فراموش نکنید.

در ادامه باید بگم که رنگ‌هایی که از ارکیده نام بردم جزء پرطرفدارترین و محبوبترین نوع ارکیده هستند و استفاده بیش‌تری دارند و برای هر مناسبتی مناسب‌ هتسند و توضیه می شود. حتی اگر به‌دنبال یک گل عالی برای آشتی‌کنان هستین ارکیده یک گزینه بی‌نظیر هست.

همچنین درباره گل طبیعی ارکیده چند نکته هست که اگه بدونین فکر می‌کنم جذابیت این گل براتون بیش‌تر میشود و شما را برای خرید و اهدا این گل ترغیب می‌کند.

این گل زیبا تمامی رنگ های رنگین‌کمان را داره و کلکسیون‌های متفاوتی از آنها توی نقاط مختلف دنیا به فروش می‌رسد. ارکیده از زمان قدیم بخاطر خاصیت درمانی، ضدبیماری و حافظ سلامتی که دارد، یک گل گرانبها و پرتقاضا هست و جالبترین چیزی که درمورد گل ارکیده هست این هست که گل ارکیده یه ماده خوشبو و کاربردی  به اسم وانیل ‌را به ما می دهد. بله درسته وانیل، وانیل ‌رو از نوعی ارکیده به نام پلانیفولیا تهیه می‌کنند که عطر خوبی دارد.

ارکیده به عنوان تبریک سال نو

درکنار همه این توصیف هایی که از ارکیده بیان شد به عنوان ختم کلام عرض کنم که سال جدید را بدون کینه و کدورت شروع کنید. یک سال با شرکای تجاری خودتان کار کردید،  تجارت کردید، سود کردید، استرس دادید و گرفتید، شادی کردید و شاید این وسط داد و بیداد هم داشتید، حالا وقت اون هست که با یک هدیه نوروزی ویژه پرونده سال قدیم را با شادی و احساس خوب ببندید و با هدیه گلدان گل ارکیده سال جدید را با انرژی عالی شروع کنید.

برای سفارش خرید و ارسال ارکیده تماس بگیرید. (09120245731)

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)