گل‌های مناسب هدیه دادن به مردها

گل‌های مناسب هدیه دادن به مردها

.
اگر نزدیک روزهایی مانند روز پدر، ولنتاین، تولد و هر مناسبت دیگری هستید، برای مرد موردعلاقه خود گل بخرید. گل برای آقایان هم مناسب است و بعضی گل‌ها مختص آن‌ها می‌باشند.
اگر نزدیک روزهایی مانند روز پدر، ولنتاین، تولد و هر مناسبت دیگری هستید، برای مرد موردعلاقه خود گل بخرید. گل برای آقایان هم مناسب است و بعضی گل‌ها مختص آن‌ها می‌باشند. اگر هم فکر می‌کنید گل برای آقایان مناسب نیست باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. تا انتهای مقاله همراه من باشید تا دلیل آن را باهم بررسی کنیم وبا بهترین و مناسب‌ترین گل‌ها برای آقایان آشنا شویم.
آقایان هم دل دارند و گل دادن به آن‌ها کار عجیبی نیست. هرکسی دوست دارد گل بگیرد و آقایان از این قاعده مستثنی نیستند. زیرا برعکس تصور عموم که فکر می‌کنند فقط باید برای خانم‌ها گل خرید و آقایان زیاد گل دوست ندارند، باید بگوییم که این تفکر زیاد درست نیست و بعضی گل‌ها مناسب و موردپسند آقایان هستند.
فقط باید در خرید گل برای آقایان دقت کنیم تا گلی که برای او تهیه می‌کنیم مناسب او باشد. حداقل زیاد رنگارنگ یا کیوتش نکنید و سعی کنید کمی گلتان ابهت و رنگ و بوی مردانه داشته باشد. در ادامه برای اینکه گل مناسب‌تری برای آقای موردنظر انتخاب کنید و خوشحالش کنید، به نکاتی که گفته می‌شود بیش‌تر توجه کنید. قبل از این که به سراغ این نکات برویم اطلاع بدهم که شما می تونید ویدئو این مقاله را در یوتیوب ببیند.
 

نکات مهم در انتخاب گل برای آقایان

نکته اول این است که به رنگ‌بندی و طراحی دسته‌گلی که تهیه می‌کنید دقت کنید. درست است که گفتیم کلیشه‌های جنسیتی تغییریافته اما هنوز هم تفکراتی درباره رنگ‌ها و تفکیک آن‌ها در برخی فرهنگ‌ها وجود دارد. به بیان بهتر، رنگ‌هایی مانند صورتی، نارنجی، قرمز، گلبهی و از این موارد، جیغ و مناسب خانم‌ها شناخته شده‌اند و رنگ‌های خنثی و سرد مانند طوسی، مشکی، قهوه‌ای و آبی را مناسب آقایان شناخته شده‌اند. پس در خرید گل برای آقایان از گل‌هایی به رنگ آبی تیره، بنفش و هر رنگ تیره‌ای که وجود دارد استفاده کنید. در انتخاب رنگ گل برای آقایان از یک پالت رنگی استفاده کنید و از انتخاب گل‌ها و گلدان رنگارنگ خودداری کنید.
نکته بعدی که باید به آن توجه کنید، نوع گل انتخابی شما است. از گل‌هایی که ساختار مقاوم و ماندگاری بالایی دارند استفاده کنید. زیرا این گل‌ها نمادی از قدرت است و بیش‌تر موردپسند آقایان خواهد بود.
اگر گل را در گلدان هدیه می‌دهید از گلدان‌های سفالی، چوبی و فلزی استفاده کنید تا نسبت به گلدان‌های شیشه‌ای ظاهری خشن‌تر داشته و مردانه‌تر باشند.
در ساختار گل دقت کنید که ساختار لوزی شکل یا مثلثی شکل داشته و خطوط آن‌ها صاف و مرتب باشد، چرا که در این حالت بیش‌تر موردپسندشان خواهد بود و به آن‌ها حس اعتماد و قدرت می‌دهد.
از گل‌های پررنگ و درشت استفاده کنید و از به‌کاربردن گل‌های ریز، شکوفه، تور و اکلیل و این‌جور موارد خودداری کنید و پس از اینکه باتوجه‌به این نکات، گل خود را انتخاب کردید، آداب گل دادن به آقایان را رعایت کنید.

آداب گل دادن به آقایان

مهم نیست که به چه مناسبتی به یک مرد گل می‌دهید. شاید روز پدر باشد، شاید تولد، شاید ترفیع درجه و شاید چیزهای دیگر، مهم‌ترین موردی که باید به آن توجه کنید، این است که به یک آقای کوچک‌تر از خودتان گل ندهید. گلی که برای پدر، همسر، همکار و دوست خود تهیه می‌کنید زیاد ظریف و کوچک نباشد و شکل گردی نداشته باشد. در نهایت گل را در دست چپ خود بگیرید و هنگامی که گل را تقدیم او می‌کنید با دست دیگر با او دست دهید.

گل‌های مناسب آقایان

اولین گزینه برای انتخاب، گل‌های گرمسیری هستند. درست است که آقایان زیاد در ظاهر نشان نمی‌دهند، اما گل‌های گرمسیری باب طبع بسیاری از آقایان هستند و برای آن‌ها متنوع خواهد بود.
گزینه بعدی گل‌هایی به رنگ آبی هستند. اصلاً از قدیم جاافتاده است که آبی برای آقایان مناسب است و آقایان با رنگ آبی ارتباط بهتری دارند.

گل ارکیده

این گل مناسب آقایانی است که منضبط و مرتب بوده و اگر فردی باشد که به خود و اطرافیانش اهمیت و ارزش زیادی می‌دهد این گل، هدیه مناسبی خواهد بود. زیرا این گل به مراقبت و توجه زیادی نیاز دارد و آقایی با خصوصیات گفته شده از ارکیده هم خوب مراقبت می‌کند.

گل رز 

رز همیشه و هرجایی خواهان دارد، یک گل کلاسیک است و نشانی از عشق و محبت شما به فرد مقابل است. اگر فردی که قرار است برایش گل بخرید به شما نزدیک است و او را بسیار دوست دارید رز بهترین انتخاب است.
و درنهایت از دیگر گل‌های موردپسند آقایان می‌توان به لاله، داوودی، بامبو، تیلاندسیا، آفتاب‌گردان و ساکولنت‌ها اشاره کرد که تأثیرات مثبت آن‌ها برای آقایان از چشم شما دور نخواهند ماند و آن‌ها را بسیار خوشحال خواهد کرد. 
 
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)