چه گلی برای نوزاد پسر یا دختر مناسب است؟

چه گلی برای نوزاد پسر یا دختر مناسب است؟

اگه به تازگی یکی از نزدیکانتون صاحب یه فرشته کوچولو شده و دل‌تودلتون نیستو می‌خواین به دیدنش برین، یه دسته‌گل  خوشگلو مناسب با جنسیت نوزاد تهیه کنید و به دیدن نوزاد و خانوادش برین. ا

 اگه‌ام می‌خواین که دسته‌گل شما خاصو زیبا باشه این نوشته را بخونید و اگر مایل بودید ویدئو این متن را در یوتیوب ببینید و لایک کنید. تا انتها همراه من باش تا بگم کدوم گلارو انتخاب کنین که خوشحالیتونو از ورود این عضو جدید بیان کنه.

یکی از لذت‍بخش‌ترین زمان‌ها برای هرکسی زمانی هستش که یکی از دوستان و نزدیکانش صاحب یه فرشته کوچولو میشه و فرد برای دیدن این کوچولو لحظه شماری میکنه. همچنین دوست داره زمانی که برای دیدن نوزادو خانوادش میره، به همراه هدیه مادی که قراره تهیه کنه یک دسته‌گل زیبا هم همراهش تقدیم خانواده نوزاد کنه. چراکه گل انرژی و طراوت خاصی به فضای موجود می‌بخشه و جو محیطو سرشار از شادی و خنده می‌کنه.

از طرفی از اونجایی‌که مشکلات دوران بارداری و زایمان ممکنه سبب افسردگی مادر بشه، خرید یه دسته‌گل زیبا می‌تونه لبخندی‌رو مهمون لب مادر کنه. چراکه خرید گل، موجب ارج دادن به جایگاه مادر میشه و در بازسای روحیش کمک بزرگی میکنه.

 اما حالا که با مزایای خرید گل برای نوزاد نورس و خانوادش آشنا شدیم، در ادامه ببینیم که چه گلایی تهیه کنیم تا هدیه مارو قشنگ‌ترو خاص‌تر جلوه بده.

اولین سؤالی که ممکنه برای همه پیش بیاد، اینه که نوع و رنگ گل برای نوزاد پسر یا دختر فرق می‌کنه یا اینکه کدوم گلارو بخریم تا مناسب جنسیت نوزاد باشه؟ ابتدا باید خدمت شما عرض کنم که نوع و رنگ گلا در زمان هدیه‌دادن به نوزاد متولدشده تفاوت خاصی نداره، اما طبق سنت‌ها و فرهنگ‌هایی که جا افتاده، عمومأ برای نوزاد پسر از گلایی که بیش‌تر رنگ آبی داره استفاده می‌کننو برای نوزاد دختر از گلایی به رنگ صورتی.

بنابراین ما اینجا بهتون می‌گیم که زیاد توی انتخاب رنگ گل حساسیت به خرج ندین و سعی کنید بیش‌تر گلایی با رنگ‌های شاد و ملایم تهیه کنیدو یکی از گل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیمو انتخاب کنید. البته قبلش کانالو سابسکرایب کنید که مارو گم نکنین تا توی مناسبتای مختلف، گلای قشنگتری انتخاب کنید.

گل میخک

اولین گل، میخک هستش که یک ایده خوب برای نوزاد دختره‌ و با لپای گل‌انداخته‌ی دخترکوچولو تناسب خوبی داره. این گل از گل‌های ماندگار و ازهمه مهم‌تر بدون ایجاد حساسیت هستش. همون‌طور که می‌دونید، نوزادها بدن و پوست لطیف و حساسی دارن و ممکنه که به گلای طبیعی حساسیت نشون بدن. اگه هم می‌خواین برای نوزاد پسر گل میخک ببرین از رنگ آبی هم می‌تونید استفاده کنید.

شکوفه‌های گیلاس

گل شکوفه‌های گیلاس یه ایده زیبا و بسیار خاص، برای نوزادانی هستش که توی فصل بهار به‌دنیا میان و نمادی از زندگی بهاری و جدید هستن.

گل نرگس

گل نرگس، خبرآور بهار است و یکی از بی‌نظیرترین و زیباترین گل‌ها برای خوش‌آمدگویی نوزادانی هستش که متولد فصل بهار و تابستان هستن که حضورشون سبب شادی و گرمی فضای خونه می‌شه..

گل ژربرا

از شادی‌آورترین گلای موجود می‌شه به ژربرا اشاره کرد که در رنگ‌های مختلف وجود داره‌و به گل‌های نشاط و زندگی معروف هستن.

گل رز سرخ

درنهایت برسیم به گل زیبای رز سرخ که همیشه جزء محبوب‌ترین‌ها بوده و برای هر مناسبتو جنسیتی مناسب هستش و بیانگر عشقو ذوق فراوانه و دل هرکسی‌رو می‌بره.

و اما بعد ازینکه با گلای نام‌برده آشنا شدید و تصمیم گرفتین که کدوم یک از گلای معرفی‌شده‌رو انتخاب کنید، نوبت به تم شما می‌رسه. توی این مرحله هستش که پیشنهاد می‌کنیم گلتون‌رو با تزئین باکس و بادکنک، مختص نوزاد پسر یا دختر کنین و با یک کارت تبریک، قدم نورسیده‌رو به خانوادش تبریک بگین.

 

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)