استایل مناسب با پوشیدن تی‌شرت

استایل مناسب با پوشیدن تی‌شرت

همه ما تقریباً با واژه استایل آشنا بوده و دوستدار استایلی شیک و جذاب هستیم. در واقع استایل یک سبک خاص از لباس پوشیدن، صحبت کردن، رفتار و در کل شیوه زندگی کردن است. اما هدف ما در این مطلب شیوه لباس پوشیدن و استایل مناسب با تی شرت است.

تیشرت‌ها از محبوب‌ترین پوشاک میان افراد بوده و بسیاری از افراد پوشیدن آن را در روزهای گرم و درحین کارهای روزمره، البته به‌غیر از کار و مکان‌های رسمی ترجیح می‌دهند.

اما اینکه چگونه با تیشرت یک استایل خوب و مناسب داشته باشیم، مهم‌تریم مورد برای افراد خوش‌پوش بوده که ما در توتو با تجربه‌ای که در تولید تیشرت‌های زیبا و باکیقیت داریم، شما را در این زمینه و داشتن تیشرت خوب و مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

چگونه با تی شرت استایل خوبی داشته باشیم؟

تیشرت‌ها در حین راحتی و طرف‌دارانی که دارند، برای هر مکان و زمانی مناسب نبوده و جزء لباس‌های اسپرت و غیررسمی به شمار می‌آیند. این لباس بالاتنه برای زمان‌هایی مانند ورزش، پیاده‌روی، کارهای روزمره، در خانه و مهمانی‌های خودمانی مناسب بوده و اگر آن را با رعایت نکات گفته‌شده در ادامه تن کرده و ست کنید، استایل خوبی خواهید داشت.

تناسب رنگ آن با لباس پایین‌تنه و رنگ پوست

بهتر است قبل از پوشیدن تیشرت، لباس پایین‌تنه که شلوار، شلوارک یا دامن بوده را انتخاب کرده و رنگ و مدل تیشرتتان را متناسب با آن ست کنید. حتی به کفش خود هم توجه کنید. زیرا پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند یا کفش‌های رسمی مردانه با تیشرت استایل شما را به هم زده و ظاهر ناخوشایندی خواهد داشت. همچنین تیشرت انتخاب شده باید با رنگ پوست شما سازگاری داشته و چهره شما را شاداب‌تر و زیباتر از قبل کند.

استفاده از اکسسوری

بعد از انتخاب تیشرت موردنظر و لباس پایین‌تنه، از اکسسوری در استایل خود استفاده کنید. استایل با تیشرت بیشتر از هر استایل دیگری نیازمند اکسسوری بوده، چرا که سادگی و بیسیک بودن تیشرت را حذف خواهد کرد. دقت کنید که اکسسوری انتخاب شده هم با استایل شما سازگار بوده و با تیشرت همخوانی داشته باشد. البته همان‌طور که می‌دانید، استفاده از جواهرات و سنگ‌های زینتی اکسسوری مناسبی برای تیشرت نبوده و استفاده از اکسسوری‌های ساده‌تر مانند استیل، چرم و اسپرت با تیشرت سازگاری بیشتر و بهتری خواهد داشت.

استفاده از تیشرت‌های تمیز و اتوشده

توجه کنید که اگر از جمله افرادی بوده که تیشرت را درون کمد و لابه‌لای لباس‌های دیگر قرار داده و در مواقع لازم از کمد خارج کرده و تن می‌کنید، اصلاً استایل خوب و جذابی نخواهید داشت. زیرا به‌احتمال زیاد تیشرت شما مچاله و چروک شده است. پس تیشرت‌هایتان را یا از رخت‍‌آویز آویزان کنید، یا قبل از پوشیدن اتوکشی کرده و بعد به تن کنید.

از طرفی، تیشرت‌ها چون در روزهای گرم و به هنگام کارهای روزمره بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند، زودتر کثیف می‌شوند. شاید شستشوی زیاد آن‌ها کار سختی است. اما توصیه می‌شود که همیشه از تیشرت‌های تمیز استفاده کرده و از پوشیدن تیشرت‌های کثیف و چروک شده خودداری کنید.

استفاده از تیشرت با نوشته و طرح‌های ساده‌تر

در هنگام خرید تیشرت به نوشته و طرح‌های روی آن توجه کنید. تیشرت‌هایی که لوگو و نوشته‌های خیلی بزرگی داشته استایل شما را به هم زده و بد نشان می‌دهند. در مقابل، تیشرت‌های ساده و دارای طرح و نوشته کوچک ظاهر استایل شما را شیک و زیباتر نشان داده و در نتیجه یک استایل مناسب با تیشرت خواهید داشت.

پوشیدن تیشرت با جنس و کیفیت خوب

اگر تمایل به داشتن یک استایل خوب با تیشرت داشته و برایتان استایل شیک مهم است، حتماً از تیشرت‌هایی با جنس و کیفیت خوب استفاده کنید. تیشرت اگر جنس و کیفیت خوبی نداشته باشد، روی تن شما ظاهر خوبی نداشته و تلاش شما برای داشتن یک استایل خوب با تیشرت را خراب می‌کند.

باتوجه‌به اندام خودتان تیشرت بپوشید

تیشرت‌هایی که اخیراً وارد بازار شده‌، شکل و مدل‌های مختلفی داشته و سادگی قبل را ندارند. برخی زیاد گشاد، برخی تنگ و برخی کوتاه و حتی بلند هستند. ازآنجایی هم که افراد علاقه‌مند به پوشش لباس‌های ترند دارند، این تیشرت‌ها را جایگزین تیشرت‌های ساده کرده‌اند. اما باید بگوییم که هر کدام از تیشرت‌های نام‌برده شده برای همه افراد با هر سایز و استایلی مناسب نبوده و همیشه استایل خوبی تحویل شما نمی‌دهد. پس اگر تیشرت ترند شده مناسب ظاهر و اندام شما بوده، آن را بپوشید، در غیر این صورت تیشرت‌های ساده بهترین انتخاب خواهد بود.

بهترین و شیکترین استایل با تیشرت‌های توتو

برای داشتن استایل خوب با تیشرت در کنار همه موارد گفته شده در بالا، باید بگوییم که خرید تیشرت از فروشگاه‌های معتبر آنلاین و حضوری، یکی از انتخاب‌های مناسب برای دوستداران استایل با تیشرت خواهد بود. زیرا فروشگاه‌های معتبر با ارائه محصولی باکیفیت که تمامی مشخصات یک تیشرت خوب را داشته، به شما استایل مناسبی را هدیه می‌دهند.

فروشگاه اینترنتی تیشرت توتو یکی از فروشگاه‌های معتبر بوده که با خرید تیشرت مناسب از این فروشگاه، می‌توانید با آسودگی خاطر و دراسرع‌وقت تیشرت مدنظر خود را درب منزل تحویل گرفته و یک استایل خوب داشته باشید.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)