سفارش تیشرت تبلیغاتی T-Shirt

سفارش تیشرت تبلیغاتی T-Shirt

تی شرت تبلیغاتی، پیراهنی با لوگو یا شعار برند تجاری شما، یک بیلبرد متحرک و سفیر برند شما بین محل کار، خانه و خیابان است. تی شرت تبلیغاتی همچنینن مهر تائید فردی که لباس را پوشیده است بر برند شماست.

تی شرت سفارش اختصاصی با طح مورد نظر شما می تواند یک لباس یونی فرم ارزان قیمت در فصل بهار و تابستان هم بشمار برود.
برای اینکه افراد موثر و مهم تی شرت شما را بپوشند بایستی این موارد حتما رعایت شود.

نکات مهم در انتخاب تیشرت تبلیغاتی

-کیفیت تی شرت باید درجه یک باشد.
-طرح گرافیکی نباید دارای طرح تبلیغاتی مستقیم باشد. درج لوگوی بزرگ با نام شرکت باعث می شود این تی شرت فقط در هنگام انجام کارهای منزل پوشیده شود ولی اگر طرح گرافیکی جذابی داشته باشد موقع رفتن به کوهپیمائی، حضور در دورهمی های دوستانه هم احتمال بالائی برای  پوشیده شدن و دیده شدن دارد. حتی استفاده از موضوعات اجتماعی و معنوی و متناسب با فضای روز جامعه، شانس استفاده از آن را بالا می برد.
-رنگ مناسب سن و سال گروه مخاطب باشد.
-سایزبندی  مناسب و متوع داشته باشد.
 

چاپ تیشرت به روش سیلک اسکرین

تیشرتهای ما توسط بهترین مرکب و با کلیشه های دقت بالا چاپ می شود. طراحی ها باید مخصوص چاپ سیلک باشد تا نتیجه درست حاصل شود. طراحان ما تجربه سالها کار چاپ پارچه را دارند و می توانند ایده های شما را به طرح های جذاب تبدیل کنند.

قیمت تیشرت تبلیغاتی و نحوه سفارش

برای اطلاع از قیمت تی شرت تبلیغاتی، کافیست ابتدا طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس با ما تماس بگیرید یا فرم زیر این صفحه را تکمیل کنید. (این کامنتها منتشر نمی شوند برای تسریع در انتقال پیام شماست)

حداقل سفارش 50 عدد در یک سایز می باشد. برای تنوع سایز بیشتر بایستی تعداد سفارش افزایش یابد. در انتخاب رنگ، ما رنگها خنثی مثل خاکستری را پیشنهاد می کنیم.

طراحی برای چاپ به صورت مستقل انجام می شود. براساس نیاز شما اتود ارسال می شود و بعد از تائید چاپ و تولید می شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

09120245731

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)